Back To Black

Helt underbart att vakna upp med den här utsikten från fönstret! Jämfört med det gråa vi har haft på sistone.

image23

Fick precis sms av min pappa också som sa att han köpt en restaurang med några av hans kompisar. Helt fantastiskt kul! Det är en restaurang i Gamla Stan som gått i konkurs och nu är såld, till min käre far. 
     Glömde berätta om min hårfärgning. Den färgen jag brukar köpa fanns inte så jag provade en annan liknande av samma märke en brunröd färg. När jag sköljer ur färgen och håret torkat så har jag nästan svart hår!!! Med lite rött och lite LILA!!! Vad fan var det för fel på den färgen, usch! Hatar min hårfärg just nu. Visst, jag har haft svart hår förut men jag känner att jag har kommit över den perioden. 

Kommentarer
Postat av: lillasyster

iochförsej är det utsikten från mitt fönster ;) pussy

2008-04-11 @ 19:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0