Barn av vår tid

Gårdagen bestod av titta i affärer med syster, lägengetsvisning, bygga ihop Jonas samtidigt som jag försökte kolla på Anna Pihl.
    Hittade en massa fina saker mycket olika baddräkter och bikinis. Det kliade i fingrarna för att jag ville köpa allting, men jag har bestämt mig för att inte vara slösa, utan spara. Men lite slösa ibland. Jag älskar ju att kasta pengar om omkring mig på en massa roliga saker.
     Lägenheten var helt okej, men de vi kollade på för någon vecka sedan var mycket bättre så vi tackar nog nej till den här och hoppas på att vi får de vi kollade på senast.
     Jonas är ingen person för er som blev lite förvirrade av mitt ordval, det är en låda eller vad man ska kalla det från Ikea som heter Jonas. Så äntligen har jag kunnat slänga ner allting som stod på skrivbordet i lådan. Nu lägger jag in en bild för att visa vad det är eftersom jag inte kan komma på ordet. Hurts hette det visst! Otroligt stolt att jag lyckades bygga ihop den alldeles själv.
image40

Kommentarer
Postat av: Vera

hej tussen!

2008-04-22 @ 11:17:56
URL: http://morningsound.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0