Ciao

Jag var i Italien för ca. 2 veckor sedan och jag tog ett beslut. Jag har velat flytta till Italien så länge jag kan komma ihåg och nu har jag bestämt mig: Jag ska flytta till Italien. De flesta av er tror säkert att det här bara är något jag säger men jag tog ett beslut. Vad har jag att förlora på det egentligen? Okej, jag kanske inte kommer att träffa min familj eller kompisar lika mycket längre men jag kommer ju ändå att träffa dom! Italien är liksom en två -fyra timmars flygresa bort bara! Jag kan inte bärga mig, längtar så mycket till det nu. 
Nu ska jag gå och ha nationellt prov i engelska den muntliga delen. Wish me luck!

                                      image1

P.S. se bara så underbart det ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0