Freedom

Det var grymt kul på Hard Rock igår! Det blev jag, Hanna, Joss, Vera, Lia och Marika. Kvällen slutade med att jag, Lia, Joss, Vera och Veras kompis Isabel hamnade hos Lia och sjöng Sing Star. Men innan vi kom till Lia i Viksjö så skulle vi hämta spelet hos Joss i Barkarby. 
     Vi kom hem till Joss och hade 10 min att gå fram och tillbaka för att hämta spelet tills nästa buss kom så alla sprang i högklackade pumps. När vi kom fram så sa hennes mamma att spelet var hos Joss syrras kompis. Så vi ringde henne och bestämde oss för att gå till henne och hinna med nästa buss till Lia som gick om 30 min. Så vi gick i rask takt igenom ett villa område. Jag och Vera kände inte för att springa så vi gick efter Joss och Lia, när vi kom runt en sväng så var de bara borta! Så står jag och Vera i mörkret i ett villa område vi aldrig varit i. Vi började ropa på dem men inget svar. Det var grymt läskigt. Alla husen var helt döda, det lyste i alla fönster men man såg inte en själ. Så jag ringde Lia men hon sa åt oss att gå mot bussen igen. Så vi traskar tillbaka igen och tro det eller ej, men vi hann med bussen! Fan vad vi är bra! :D Väl i Viksjö så hade vi grymt kul. Sjöng natten lång och skrattade en massa! 
     Sov hos Lia sen, kände inte för att åka igenom hela stan och hem till mig i Nacka. 

     

Kommentarer
Postat av: Linn

jag älskar hard rock café :D

2008-04-05 @ 17:48:50
URL: http://jaaml.blogg.se
Postat av: Vera

haha, vilsen ute på landet :)

2008-04-07 @ 10:21:33
URL: http://morningsound.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0