Go The Distance

Jag tog en promenad med pappa och Mona tidigare idag till ett fik lite längre bort och såg underbaraste citatet så måste bara föra vidare det!
 "Att leva är inte nog, solsken, frihet och en liten blomma måste man ha" - HC Andersen

För övrigt sitter jag och letar bostäder, ska ju faktiskt flytta med pappa. Han ska flytta ihop med Mona är det bestämt men hon vill inte bo här. Tycker det finns för mycket historia i det här huset, det är väll sant pappa har bott här i 20 år nu. Det jag har fallit för som också pappa och syster Simone verkar toppen är denna underbara lägenhet på Södermalmstorg. 

image5

image6

Med denna underbara utsikt

image7


Kommentarer
Postat av: Hanna

Amen herregud! Det var bland det vackraste jag sett! vilken underbar lägenhet!

2008-04-06 @ 19:31:54
URL: http://comeda.blogg.se
Postat av: Marielle

åh fyfasiken vilken dröm till lägenhet! får jag göra ett inlägg med bilderna? :)

(svar) tack så mycket för tipsen! :) blir säkert att göra ngt av dem!

2008-04-06 @ 21:21:00
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: Anonym

gud helt idylliskt, och så lättillgängligt, jag röstar ja(eftersom jag vet att jag har så stort inflytande i denhär frågan, haha)

2008-04-06 @ 23:59:57
URL: http://raversfantasy.blogg.se
Postat av: Madde

Ååå gud vilken fin lägenhet gumman:D
Men vad tråkigt och höra att ni ska flytta från det underbart fina huset o tomten och allting..
:/

Var inte din mamma och på g att flytta?

2008-04-07 @ 14:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0