God!

Herregud! Första lektionen var nationellaprov i engalska, skriftligt. Som alla vet som går i ettan. Nu har jag precis gjort klart ett spanska prov... och ska sätta mig och göra en massa spanska uppgifter. Sen är det lunch, skönt! I eftermiddag ska jag börja skriva en novell. Men det tycker jag ju är otroligt roligt! Ända roliga lektionen den här dagen.
     Efter skolan ska jag åka till Gamla Stan för att hämta lillebror på dagis. Blir väll mysigt med tanke på hans två snygga, unga killar som jobbar där. Vet inte vad jag ska kalla dem, känner inte att jag vill kalla dem fröknar med tanek på att det är killar. Men lärare är ju också fel ord. Någon som har något förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0