Hipp hipp hurra!

Ojoj! Här blir det mycket inlägg på en dag. Men jag känner att jag måste skriva av mig lite! Så skönt!
Igår fyllde jag 17 år och hade den bästa födelsedagen någonsin!
Det började med att jag blev väckt av Pappa, mamma, syster Simone, bror Elias och mammas fästman Mattis. Fick en hel hög med paket, en skål med exotiska frukter, ljus, en bukett tulpaner och självklart en underbart vacker sång sådär på morgonkvisten! Jag fick en massa fina prylar: två tröjor, ett armband, lite krämer, Desperate Housewives säson 3, lite braiga böcker, mina solglasögon som jag velat ha typ två veckor nu... oj vad svårt det var att komma ihåg. Men det får bli det här för denna gång. Några timmar senare när jag kom till skolan så hade jag en massa ballonger på mitt skåp och fick yttligare en vacker sång, MASSA kramar, en bit morotskaka och ett serpentin halsband. När vi några minuter senare gick in i klassrummet fick jag ytterligare en sång från hela klassen, helt underbart! Sen kommer Lia in till mig med en bukett rosor och en dikt hon har skrivit, hur fin som helst! Blev helt lycklig. Men det var inte slut med detta inte, utan när jag har ätit klart lunchen så kommer Maria fram och frågar om jag följer med henne ut i vårsolen och röker och inviger mina nya solglasögon och det är ju inget man tackar nej till. När vi satt där ute jag, Maria och Hanna så ser jag två killar i min klass som ser så pillemariska ut men tänker inte mer på det. Ögonblick senare kommer Josefin, Marika, Vera, Aldo, Georg, Felicia och Antonia och de sjunger och blåser i flärpentiner (Marika tror att det heter så, jag är skeptisk) och de har med sig kladdkaka och ett jättefint kort! Oj, vad lycklig jag blev då! Efter skolan gick vi till Tanto och satt och stekte i vårsolen. Tack för världens bästa födelsedag mina underbara vänner! Jag älskar er!
     På kvällen gick jag, pappa, hans tjej Mona, Mamma, Mattis, Simone, Elias och storasyster Lisa ut och åt på Linguini. Fantastiskt ställe, underbart god mat, jättebra service! Vi hade riktigt trevligt och jag fick ytterligare några presenter. När vi kom hem klämde jag, Simone och Elias in oss i pappas säng på Elias begäran och Simone läste godnatt saga för oss så somnade vi där alla tre! Hur mysigt som helst!


Kommentarer
Postat av: Madelaine Malmkvist

Ååh vilken toppendag du har haft!
Grattis igen gumman!, vi hörsch om nästa helg:)

PUSS!!

2008-04-02 @ 20:26:59
Postat av: V

haha tack och detsamma! så skönt att det är över och we did pretty great! :D du är så dutti så!

2008-04-02 @ 22:44:52
URL: http://morningsound.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0