Hum Hallelujah

Vilken otippad eftermiddag det blev, det hela slutade med att jag hamnade på Huddinge Sjukhus! Nej, det har inte hänt något med mig. Nu ska nu får höra: När pappa kom och hämtade mig på skolan för att vi skulle åka och kolla på tapeter så skulle vi helt plötsligt hämta min syster och min mamma hos en ögonläkare. Så vi gjorde det, sen åkte vi allihopa och kollade på tapeter och jag hittade en helt fantastisk som jag tog med prov på. Det var evigheter sen jag mamma, Simone och pappa var och gjorde någonting tillsammans. Kändes som om vi var en familj igen, jättemysigt även om det bara gäller att kolla på tapeter. Men så ska vi tydligen åka med Simone till Huddinge sjukhus för att kolla hennes rygg (hon brukar göra det 2 två gånger per år). Så då hamnade vi där helt plötsligt och gå till en läkare och en kille som skulle lära sig. Jag vet inte om ni har träffat barnläkare förut, men de ska alltid se så snälla ut och le så att de ser riktigt läskiga ut! Nu är ju Simone inte ett barn utan en ungdom, hon är ju ändå 15 år. Men vad är oddsen på att eftermiddagen slutar på Huddinge sjukhus, speciellt när man bor i Nacka. 

Dagen till ära ska jag lägga in en bild på tapeten och en på mig och min lillasyster som små! Tyvärr har jag inga bilder på pappa, mamma, simone och mig samlade... Vilket är otroligt synd!

image11
Det är då denna underbara tapet från Sandberg men i lite annan färgskala

image12
Det här är några år sedan! 

Kommentarer
Postat av: V

FÖRLÅT SWEETIE! klart att du ska vara med där!
yees, men jag såg den för skitlänge sen - tittade mest bort.. :)

2008-04-08 @ 21:40:58
URL: http://morningsound.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0