I'm Looking In Your Big Brown Eyes

Oj, vad jag försov mig. Vaknade av en helt galen dröm, kommer inte riktigt ihåg vad den handlade om men någonting om att min mamma vad evil och sen helt plötsligt letade jag lägenhet. Så vaknade jag av
"I've been watching you
alalalalalong alalalalalonglongleelonglonglong
Come on
alalalalalong alalalalalonglongleelonglonglong

Standing across the room I saw you smile
Said I wanna talk to you for a little while
But before I make my move" Det är typ så långt jag kommer in i låten innan jag trycker på snooze och somnar om. Det var så jag gjorde i morse en halv timme innan jag insåg att jag var tvungen att gå till bussen om 30 min. 
  
Men så mötte jag dem som gör min dag på väg till bussen. Två äldre tanter och två äldre gubbar, dem är helt underbart söta! De ser alltid så glada ut och hälsar så trevligt! Så min dag är gjord idag!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0