In i bloggträsket

Hejsan!


Det här är då mitt första blogg inlägg någonsin. Känns lite spännande med en blogg såhär påväg till våren. Då kan ni få läsa om alla mina äventyr med mina underbart underbara vänner jag har! Min vän Josefin som sitter brevid mig här gav mig ett tips om att göra en lista så att ni lär känna mig bättre och här kommer den:

Namn: Livia Maria Tulipa Berg

Födelsedag: 1 april

Hemstad: Stockholm (Nacka)

Ögonfärg: Grön/Blå/Grå

Hårfärg: Brun/röd

Stjärntecken: Vädur

Skostorlek: 40

Är dina föräldrar skilda? Ja, 9 år nu.

Skor i dag: Pumps med snälla döskallar på.
Det första du tänker på när du vaknar: "Vad skönt ikväll när jag får gå och lägga mig igen"

Piercings: Tre i öronen.

Tatueringar: Inga här, men funderar på det.
Namn på barn: Livilla, Livius, hahah! Nerå, så ego är jag inte! Men lite romerska ska de vara.  

Vad vill du bli när du blir gammal?: Rik och lycklig!

Drömjobbet: ojoj... tricky... jag vet faktiskt inte!

Favoritmat: Italienskt

Sport: Dans såklart! Love it
Glass: Jag är inte så förtjusd i glass men om jag ska välja så choklad!

Godis: Choklad, lakris... och... mycket mer!

Artist: Jag lyssnar på så mycket så jag vet inte... lite Elvis, Beatles, Pete Murray.

Helgdag: Lördag.

Årstid: Sommar.


Kommentarer
Postat av: Vera

yeey!

2008-04-02 @ 12:43:24
URL: http://morningsound.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0