Long, Long Time Ago

Herregu!d! Vilken film vi såg nyss. Pan's labyrint, helt otrolig. Jag är helt ställd. De dödade folk genom hela filmen och visade alla äckliga sår. Mår helt sjukt illa. Kunde inte äta någon lunch, mådde alldeles för illa. Fick i mig två glas vatten och lite grönsaker. Jag kan absolut inte rekomendera filmen till någon! Men min vän Samuel Faber som sitter här brevid mig säger "Jag tycker att den är bra för att sammanfatta, kan absolut rekomendera filmen till vem som helst". Tack för din kommentar Samuel!

image15

Vad fan är det här liksom?!?!?                               


Kommentarer
Postat av: V

haha, såg ni den på spanskan? den är asäcklig ju. haha

2008-04-08 @ 18:55:51
URL: http://morningsound.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0