Nothing To Lose

Lugn morgon med pappa och Mona. Ätit frukost och kollat på olika hus. Ska faktiskt på visning på ett hus i Saltsjö Duvnäs imorgon vid 3 ska bli kul att se. Snart bär det av till Täby där vi ska hämta Monas och pappas teater biljetter och sen kolla lite kläder.
     Jag ska ju faktiskt flytta med både mamma och pappa och deras respektive. Pappas hus och läge är ju helt fantastiskt kommer att sakna det enormt mycket. Men det ligger lite för långt bort från stan om man måste åka kommunalt. Men mamma bor på övervåningen av en villa granne med pappa och det är alldeles för litet så jag kan inte vänta innan jag flyttar därifrån. Hoppas det blir av snart. Mamma vill ju helst bo i Hammarby Sjöstad och vi får ju reda på om vi får en lägenhet där om några veckor och pappa vill helst bo i en villa i Nacka men närmre stan så den vi ska kolla på imorgon är perfekt. Med tanke på att vi är sju personer som ska bo där. 
     Jag har tre syskon, men det är bara Simone och jag som har samma mamma och pappa. De andra två har jag bara samma pappa som. Lisa är 30 så hon bor inte hemma längre. Men Elias, jag och Simone måste ha rum dit pappa ska flytta. Mona har tre döttrar där bara den yngsta som är 18 ska flytta hemifrån snart så vi behöver två rum för Sandra och Daniella. Men det kommer att bli galet kul att flytta "ihop" med dem! 

Kommentarer
Postat av: laijna

Ha en bra dag :D

2008-04-12 @ 17:53:31
URL: http://laijnloo.blogg.se
Postat av: Jonna

Godmorgon!

2008-04-13 @ 12:34:15
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0