Pictures

Nu ska jag lägga in en del av helgen i bilder. 

image30
Efter tanto gick vi hem till Emilia och spelade Wii (fredag)
image31
Te och ciggaretter i solskenet med underbara människor (fredag)
image32
(fredag)
image33
(fredag)
image34
På väg hem till Lia, vi hittade en otroligt rolig grej när vi väntade på bussen (fredag)
image35
Te drickandes på en gräsmatta i månskenet (fredag)
image36
Middag hemma hos mor min (lördag)
image37
Älskade lillasyster (lördag)
image38
På fiket som ligger nära mig men lillebror och pappa. Lillebror med mina solglasögon på (söndag)
image39
Gick upp till mamma och möttes av denna syn (söndag)

Kommentarer
Postat av: Soha

Fina bilder :)

2008-04-20 @ 17:20:20
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0