Sommartider

Bloggar från bryggan i solskenet. Solen värmer otroligt mycket, helt underbart skönt. Sommar värme! 

Har varit hemma idag så dagen har bestott av frukost framför tv:n med High School Musical som jag äntligen har sett. Joss och Felli har tjatat om hur bra den är och jag måste hålla med till viss del, den är bra, men jag har sett bättre.

Sen ringde jag till min käre far och gick ner till honom för att sitta på stranden och prata lite. När jag gick uppför trappan från stranden såg jag en orm. Fy vad rädd jag blev, det var en lång svart äcklig sak med sina ungar, usch! Tycker att pappa och han som jobbar hos oss med diverse saker ska döda dem, vem vil ha en orm farm på sin strand? Förlåt Maria och Antonia men kan väll inte tycka att man ska rädda ormar som skapar familj på vår strand?

 Det börjar bli riktigt fint här nu. Gräsmattan är nästan klarlagd. Får ta och fota och lägga in när jag kommer upp till mamma igen. Mina tapeter har äntligen kommit. Så när det blir sämmre väder ska jobbaren få sätta upp dem i mitt rum! Kommer bli så fint. Måste ut och leta färg nu också. Får dra med mig pappa på det i helgen eller nästa vecka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0