Summer nights

Fullt upp sen i Torsdags. Fredagen bestod av att spela in en film i skolan om rasism i USA under 1900-talet efter det gick jag, Lia och Emilia hem till Emilia för att vila upp oss lite och sedan ut och handla lite mat. Vi gick ner till Tanto för att grilla och träffa kompisar. Det var riktigt mysigt. Vi dansade, skrattade, snackade med poliser, sjöng Ebba Grön och Nationalteatern låtar vid en eld. Mysigt värre! Vi sov över hos Emilia med tanke på att hon bor så nära tanto, 10 min gångväg. 
     Blev hämtad där imorse och bara tagit det lugnt. Huvudvärken som jag har haft sen i onsdags har fortfarande inte försvunnit, idag är den mycket värre men jag tror att det beror på vädret. Jag är en riktig vädermänniska, precis som resten av min familj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0