What a girl needs

När jag satt på bussen på väg till Nacka Strand där jag tränade så kom jag och tänka på hur mycket min pappa har gjort för mig genom åren. Ta till exempel när jag var ungefär 11 tror jag och jag skulle åka till Gröna Lund med en kompis och jag ville ha min nya kjol. Kjolen var ganska lång och jag tänkte att jag inte kunde åka allting med den med tanke på alla grejer man spänner fast sig i. Vad gjorde min pappa då? Jo, han ringde till Gröna Lund utan några protester och frågade om det var någonting som skulle kunna bli svårt att åka med den kjolen. 
     Min lilla papps. Jag älskar ju honom otroligt mycket! Har aldrig tänkt på allt positivt han har gjort för mig utan koncentrerat mig på det negativa. Måste sluta med det! Min pappa är ju faktiskt bäst! 

image45
Här har vi min pappa, jag och mina syskon. Min far ser dock förjävlig ut på den här bilden. 
image46
Här får ni en bättre på honom. Man kan knappast gissa på att han är 60 år! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0