Mission Completed

Jag har självklart kommit hem från Portugal. Har bara inte orkat skriva något här. Jag hade 10 underbara dagar där nere: Lissabon, en vacker stad med mysiga restauranger, varmt och soligt, en massa affärer att kolla i, borgar, vackra hus, stränder, Braga en liten men mysig stad, åka till stranden i en byhåla där de flesta fordonen var traktorer, såg till och med ett par som åkte i en vagn dragen av en åsna, karate VM, en avslutningsfest för alla karate människor, bada i fontänen, kolla i affärer, fado, gå på ett dans ställe där folk dansade pardans och bli uppbjuden av en portugis som knappt kunde engelska och jag kunde inte dansen, man han lärde mig, de dansade också samma dans samtidigt som i amerikanska filmer, få rosor av restaurang ägare, sitta och dricka öl och kolla på portugisisk karaoke... Det och mycket mycket mer hann jag med på dessa 10 dagar. 

Men det jag ville säga med min titel är att jag har blivit klar med mitt uppdrag den här sommaren: kollat på alla säsonger av Sex and The City! Det är ju en helt underbar serie men jag känner mig lite ledsam nu när jag inte har något kvar att kolla på. Jag bara älskar hur tjejerna lever. Men snart börjar skolan då skulle jag ändå inte ha tid att kolla på det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0