Skog, villor och datum

Igår var det svamp plockning i Tyresta skogen med pappa, Simone, Elias och Lisa. Det var faktiskt roligt, jag är absolut ingen skogs människa så det är lite förvånande. 

Den här trista dagen började med att jag låg och läste ur min bok The Luxe i två timmar. Sen åkte vi på en husvisning i Gamla Enskede, men det var alldeles för lite rum för vår stora familj. Men vi har i alla fall hittat ett område vi gärna vill bo i, Enskede Gård. Men jag tror att det tar ett tag innan vi flyttar. Vill egentligen inte ifrån det här huset. Men någon dag blir det! 

Vet inte heller riktigt när jag börjar skolan. Den 20 någonting, men det visar väll sig förr eller senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0