Världsrekord, skola och middag

5 nya världsrekord har satts i OS, jag kan bara säga Grattis till dem som har gjort det! Speciellt han som slog världsrekord i 100 meter och inte ens sprang fullt ut hela vägen, det var helt makalöst! 

Har också fått reda på när jag börjar skolan nu, fick ett brev, börjar tydligen på måndag... och jag som har gått och trott att jag börjar den 27 hela tiden, aja... 

Igår var jag på pappas restaurang med hela pappas famlilj, pappa, jag, Simone (lillasyster), Lisa (storasyster), Elias (lillebror), Mona, hennes tre döttrar Daniella, Sandra, Jenna och Jennas pojkvän Henrik. Det var riktigt trevligt, champagne och 5-rätters middag! Riktigt trevligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0