Gjorde ett test idag...

...För att se mitt disney alter-ego och jag blev: Peter Pan!


Det kan nog faktiskt stämma in på mig, pojke som inte vill bli stor och ta itu med massa bekymmer så som räkningar, äktenskap eller barn. En person som kan fly verkligheten och leva i en saga när helst han önskar, få slippa alla de här vardagliga små problemen som bara är jobbiga att ta itu med som t.ex. läxor eller att orka dra sig upp ur det varma täcket på morgonen. En pojke som fortfarande tror på sagoväsen och att man kan göra allt man vill bara man önskar det tillräckligt mycket och tror på det själv. En pojke som inte vill gå till skolan utan vill leka hela dagarna i landet Ingenstans


Jag kan verkligen känna igen mig i honom, men vem vill inte kunna fly verkligheten när man önskar? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0