En dag fylld av mys

Har varit på stan med mamma hela dagen. Det är ju bussstrejk, om någon nu missat det, så vi har inte kommit här ifrån. men i morse åkte vi med Mattis när han skulle till jobbet vid 9. Så vi började med en frukost i solen sedan gick vi runt lite. Sen tittade vi förbi hos vår frisör och sa hej, det slutade med att vi båda klippte oss och färgade håret. Mitt blev några nyanser ljusare. Men har så mycket rött pigment från alla gammal färg så kan inte göra det för ljust, då blir det morotsfärgat istället. Men i sommar lär det bli blekt, i höst kanske jag kan bleka det ännu mera. Sen tog vi en lunch på Victoria, sedan fortsatte vi vår runda. Köpte en helt underbar klänning på Topshop, love it! Köpte också den där boken The Luxe som jag pratade om för några månader sedan. Så snart blir det att börja läsa den! Riktigt roligt, har precis fått upp ögonen för böcker igen så det lär bli en sommar med mycket läsning för min del. Det är så underskattat! Nu ska vi snart äta middag med Mattis kompis Jocke som är på väg. Så det kommer bli en toppen avslutning på en toppen dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0