Grönan

Haft en fantastiskt mysig dag på Gröna Lund med familjen, förutom alla köer! Åkt en hel massa och vann 1:a pris på de två hjulen vi spelade! Den största grejen av allt: Jag klarade mig igenom spökhuset för första gången! Det var inte så farligt som jag trodde. Men jag hade min lilla panikattack när Simone sa: den där kanske lever och man var tvungen att gå förbi, jag höll pappa hårt och rusade förbi men han rörde sig inte, men när jag kom förbi stod det en utklädd människor i ett hörn och skrämde mig så jävligt! Jag kom ut med halsont och tårar i ögonen, men vad gör väll det? Jag uppnådde mitt mål: gå igenom spökhuset innan jag fyller 18!

Imorgon ska jag åka med och skjusa Simone till Södertälje där hon och en kompis ska vara hundvakter så ska upp vid 8, så nu ska jag lägga mig och sova för nya äventyr imorgon i Södertälje!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0