Stockholm

Kom hem i natt vid 12 tiden. Har haft en fantastiskt bra resa och hunnit med en massa saker. Barnet i mig kom fram och jag klättrade i raukar, byggde sandslott och utforskat ruiner men jag har också gått i Visby, vart på after Beach, solat, suttit i en bil på långa bilfärder till olika ställen på Gotland, från Fårö till den allra sydligaste delen på Gotland. Nu har jag precis flyttat till pappsen min och ska åka och äta lunch med mina kära syskon, nästan alla. Kommer bli mysigt. Ska också kolla på en digital kamera min gick sönder för ett tag sen och har inte köpt en ny än men det måste göras. Köper det istället för att åka till Lia i Grekland, hon hade bjudit med någon annan tjej som hon trodde jag hade träffat men icke, så jag känner inte att jag vill åka längre. Men det blir nog bra i alla fall! Så nu har jag 45 dagar att göra något av, men vad gör man? Ingen aning om vad jag ska göra, men det visar väll sig!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0