Hemkommen!

Kom hem igår vid halv 1, vaknade precis av att min mamma kom in och började dammsuga och ropade: Du måste gå upp, de kommer om en timme! 
     Det är ju midsommarafton, om någon missat det, vilket jag inte firat på två år nu för jag har vart borta på olika ställen. Men vi ska ha lite folk över av Mattis kompisar, pappa ska också ha lite folk över så jag vet inte får springa lite fram och tillbaka. Eftersom det är så nära mellan mina föräldrar, 30 m, så är det okej. Det känns som hundra år sedan jag satt framför datorn, är lite ovan med musplattan ;). Nu väntar jag på att jag ska få ta en dusch med tanke på att jag har 48 minuter på mig att fixa mig nu. Men det ska nog gå! 

Om resan och bilder ska jag lägga in senare, antagligen i morgon, kommer att bli fullt upp här idag. Men ska fixa det när det finns tid. Måste ju tvätta alla kläder och packa om på tre dagar också. Åker den 23 till Peace and Love med några av mina kära vänner! Nu är mamma klar i duschen! Måste springa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0