Nu bär det av!



Alldeles strax ska jag hoppa in i bilen och ta mig mot skavsta. Sen lyfter vi och kommer fram till den här underbara staden, Alghero! Kan inte bärga mig! Är så upprymd så det finns inte, överlycklig! Vill bara träffa alla underbara människor och sitta på fik och barer och snacka skit, ligga på stranden och snacka skit...Snart är jag där! Kommer inte blogga någonting, känner att jag ska uppleva resan, inte sitta och blogga om den. Det kan jag göra när jag kommer hem.

Alla mina älskade kompisar som läser det här: Jag kommer att sakna er otroligt mycket och för er som inte åker till Peace and love kommer jag att sakna ännu mer! Er träffar jag inte på en lååång tid! Puss på er alla och ha en riktigt skön sommar! 

Kommentarer
Postat av: dagensfraga

Godmorgon, har en ny fråga idag, en som troligen berör oss alla! Ha en jätte bra dag! :)

2008-06-11 @ 09:44:13
URL: http://dagens_fraga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0