Sardinienresan dag 1 och 2

Lägger ut en eller två dagar i taget så att det inte blir alldeles för mycket, så här kommer dag 1 och 2 på resan till Sardinien.  

Dag 1: Efter en lång resa från Nacka till först Skavsta med bil för att sedan ta flyget till Alghero och sen taxi från flygplatsen till Hotellet så lämnade jag väskan på hotellet och gick genast till in till stan för att möta Chiara. Vi satt och pratade och mötte trevliga människor, lite senare åt vi lite och sen satte vi oss för att dricka goda drinkar och kolla på Sverige - Grekland. Sen gick vi på promenad genomstaden, det var några Italienare, jag och en kanadensare. En otroligt mysig kväll! Har tyvärr inga bilder.

Dag 2: Andra dagen var det inge vidare väder, molnigt och inte jättevarmt. Så vi bestämde oss för att ta en promenix in till Alghero och titta runt lite och möte Chiara. Så det blev lunch och tittandes sen en lugn eftermiddag på hotellet och sedan gå ut och äta middag.

















Kommentarer
Postat av: Marika

Välkommen hem ma cherie! Hoppas att du har haft det jättebra! (verkar så!)

Jag är kär i din Elias.

vi får ses, fast nu ska jag ut på kväll/nattlig promenix!



Love,

2008-06-21 @ 23:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0