Äntligen!

Äntligen är jag klar med alla nationella. Gjorde precis det sista provet i Spanska. Slutar egentligen om en timme så nu har jag två timmars lunch. Nästa tisdag har vi inte spanska heller. Får komp. ledigt. Hur skönt som helst! Nationella fick jag precis över G gränsen och det här provet var otroligt lätt. Härligt värre! Nu känner jag mig så lättad. Nu har jag bara ett repotage om två veckor. Tema text till nästa vecka, argummenterandetal till nästa vecka och fota några bilder till nästa vecka. Foto gör jag imorgon med Klara och Deniz. Nu kan jag äntligen se ett slut. Mitt garnnystan är upp nästan helt utrett.

Kommentarer
Postat av: Mini

Stort tack. :)

2008-05-22 @ 11:26:36
URL: http://carolinelundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0