Back to school

Måndag idag, också studiedag, så slipper skolan en dag till! Skönt! Jag längtar verkligen inte tillbaka till skolan, inte alls sugen på lektionerna och lärarna som pratar på... absolut inte sugen på nationella i Matte A heller. Men nu ska jag se det från en positiv vinkel annars kommer det att bli ännu tråkigare i morgon! 
Positiva grejer:
1. träffa alla underbara elever på Globala Gymnasiet
2. träffa alla underbara lärare på Globala Gymnasiet
3. lära mig lite nya grejer så att inte hjärnan säckar ihop ;)
4. det är ljust nu när man går upp på morgonen
5. bara en 4-dagars vecka för mig, de känns alltid lite lättare!
6. bara 24 skoldagar kvar för min del! Åker ju till Italien några dagar innan vi slutar. 
Nu känns det genast mycket lättare att gå till skolan i morgon till och med lite kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0