Dåtid, nutid, framtid

För fem år sedan:
Skulle jag sluta 5an och mina bästa kompisar var Natalie och Stephanie. Mina dröm var att ta studenten och hade redan bestämt mig vilket högstadie jag skulle välja, Myrsjö Skolan.

För tre år sedan:
Firade jag 5 månader med min första pojkvän, trodde att det skulle hålla för alltid. Jag var inprinsip hela tiden med honom men jag blev också otroligt nära kompis med Jennifer i min klass och var en del med henne och Micke. Hade otroligt kul under den perioden av mitt liv. Skrattade nästan hela tiden men började också komma mer och mer in i en fjortisperiod.

För ett år sedan:
Hadejag svart och rött hår, piercing i läppen, döskallar på nästan alla mina kläder och skulle precis på klassresa till Sardinien. Som visade sig vara den bästa resan i hela mitt liv. Började också komma ur min rock period under den resan. Lärde känna en massa underbara kompisar som jag fortfarande har kontakt med och ska åka till om en månad.

För tre månader sen:
Höll jag på att planera min alla-hjärtans-dag-fest. Som visade sig bli riktigt rolig för alla andra, utom för mig. Jag sprang mest runt och "vaktade" så att inget skulle gå sönder. Det var också vinter och kallt, typ som nu, fast det kallas vår nu.

Igår:
Samlade vi pengar till Operation Dagsverke för ett utbildningsprojekt i Bolivia. Jag, Joss och Vera sprang runt hela staden och skramlade med vår bössa. Det slutade med en fika på Wayne's och ett besök på Urban Outfiters

Imorgon:
Blir det middag och bastu med mina favorit tjejer(och vänner) hos mig. Mys mys mys!

Om ett år:
Ska jag gå ut tvåan, solen skiner, det är fredag och vi ska på en uteservering och dricka goda drinkar. Jag kommer också ha flyttat med både mamma och pappa. Mamma till Hammarby Sjöstad och pappa antingen Mälarhöjden eller fortfarande i Nacka men närmre stan. Jag kommer att ha tre nya "systrar" som bor hos pappa. Vi kommer att vara tugna att gå upp för fyra trappor istället för två i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0