Dramaten + telefonsamtal

Imorgon säljer Dramaten ut kostymer! Gissa vem som kommer att vara där? Timingen är ju perfekt, jag som funderar på att ha maskerad i sommar. Sen finns det klart en massa kläder som man kan ha till vardags också. Måste bara fixa fram lite pengar... annars går jag nog inte. Kommer ju klia i fingrarna på mig! Har ring en massa sjuka människor till mig. Senaste samtalet var: Mannen: Hejsan! Nu ska du få höra något konstigt. Jag: jaha... Mannen: Det är så att jag har ett gammalt visitkort från en tjej som heter Ann-Katrine som har bott på Sjöbrinken 17. Vet du något om det?
Ann-Katrine är en av pappas ex som har bott i det här huset långt innan han träffade min mamma. Han hade känt henne innan hon kände min pappa och han hade bott neråt landet ett långt tag och ville träffa henne igen. Hur söt som helst! Älskar sådana människor, som verkligen tar sig tid att hitta någon person som de inte har träffat på en 25 år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0