Gäsp!

Har försovit mig igen. Men vad ska man göra åt saken? Jag är så trött, känns som om jag går i sömnen eller ngt, sjukt! Bestämde att jag åker med pappa, lär missa halva första lektionen, men en genomgång kan man läsa sig till efteråt. Jag orkar verkligen inte gå till bussen, byta i Orminge, trängas med en massa människor sen byta till tunnelbanan. Nope! Det får jag göra i eftermiddag istället. Jag kan inte hitta sladden så att jag kan föra över bilderna till datorn, men jag letar för fullt. Har en liten föraning om att min mammas fästman har tagit den. Hmm... får fråga ikväll. Nu sitter jag och lyssnar på min sommarblandning på itunes, just nu: Under The Sea från The Little Mermeid. Älskar den låten, blir så glad! Sen så gillar jag ju de flesta Disney låtarna, men men. 
     Igår bokade vi hotel i Alghero också, fanns nästan inga kvar men hittade ett där vi tog en lägenhet. Skönare att kunna äta frukost när man vill och kunna sova ut någon dag om man behöver det. Efter vi bokat så läste pappa lite mer om det och det stod att hotellet var gay vänligt, Älskar det! Inte för att jag är gay men har mycket gay kompisar. 
     Jag frågade också pappa om jag kunde ha fest hos honom i sommar när han inte var hemma och han sa: Ja, men visst. Det skulle vara kul. Men det bästa för mig är att jag inte behöver få upp tältet eftersom jobbaren håller på att bygga en sjöbod som kommer att bli jättefin. En vägg som är helt glasad mot vattnet. Där kan man vara om det blir regn eller något, annars är man väll mest ute skulle jag gissa på. Ne, nu måste jag klä på mig och äta frukost. Samtidigt som jag skrivit det här inlägget har jag blivit mycket piggare, skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0