Hungry

När jag vaknade idag insåg jag att jag inte hade ätit på 24 timmar och hade världens magont. Vilket jag hade igår också men då dämpade jag smärtan med alkohol så jag märkte inte att jag var hungrig förrän i natt igen. Nu känns det som om jag har ett hål i min mage som inte går att fylla. Har ätit frukost och lunch men är fortfarande sjukt hungrig. Får ta och fixa till något snart igen och se om jag kanske kan bli mätt. Jag hatar verkligen när man är så här hungrig för man blir inte mätt, eller man är säkert mätt men man har fortfarande en värk i magen, hungervärk. Jag kan bara tänka mig hur fattiga som knappt får mat alls känner sig. Jag har ju i alla fall möjligheten ätt äta, men där ute finns det folk som inte har det. Vi måste göra någonting för att jämna ut alla dessa klyftor. Vi måste göra någonting tillsammans. Oj, det här inlägget blev väll inte riktigt som jag hade tänkt mig, men vad tusan! Det är ju sant! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0