I Don't Want to Miss a Thing

Klar med Tematexten, var och hur bor männsikor i Nacka? Nu är det bara Argumenterande tal och repotaget kvar. Känns galet skönt. Sen är det inte mycket kvar i skolan. Bara någon presentation av projektet i helhet. Men det lär ju gå ganska lätt känns det som. Imorgon blir jag hemma, ringde min mentor Ulrik (älskar man inte bara namnet?) och frågade med tanke på att jag bara hade en lektion som är eget arbete. Ska bli skönt, kommer bli tvugnen att skriva det argumenterande talet men det går nog ganska fort om jag bara gör det, som är problemet. Tandläkare 13.30, hatar att gå dit, känns som att de dömmer än så mycket, usch! Men det ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0