Kul kul kul!

Dagen har innehållet en massa roligheter! De två första lektionerna skulle vi skriva en grupp analys, min grupp blev färdig under i början av första lektionen. Så duktiga vi är så! Lunchen innehöll nästan bara skratt, knappt någon mat. Det var inprincip oätligt. Men jag, Joss och Vera hade otroligt kul i alla fall! Det är väll det viktigaste? Efter lunch var det svenska, förbereda det argumenterande talet till nästa vecka. Sen var det den roligaste lektionen! idrott, jag gillar inte idrott i vanliga fall men idag simmade vi! Så himla kul! Vera gick hem men Joss och jag skrattade oss igenom 200 m simning, rädda en docka från att drunkna och bogsera Josefin. Och vi kom på den bästa idéen på länge, börja simma en gång i veckan. Med Vera också såklart! Fantastiskt bra idé tycker jag. Vi hittade också ett span, en otroligt sexig kille som först simmade en massa, sen gick upp och stretchade. Oj oj oj!!! Nu blir det ett avsnitt Gossip Girl sen middag. 



Här bjuder jag på en bild på Josefin. Mitt underbara lilla charmtroll! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

där är jag :D

2008-05-22 @ 08:55:58
URL: http://josefinairas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0