Shopping

Pengar in på kontot av käre pappsen min, ÄNTLIGEN ska jag ta mig i kragen och shoppa en massa fina sommar kläder. Något som jag verkligen behöver. I morgon blir det gummistövlar och shorts om jag inte hittar någon trevlig flicka att dra med mig för en lite längre runda på stan. Men tvivlar på att någon hinner, jag hinner inte heller egentligen. Har ju en massa plugga den här veckan. Men nu har jag ju bara reportaget kvar, wonderful! Sitter på min favorit plats i huset. Känns nästan som man sitter i vattnet här, måste fota någon gång. Lät inte bli lika fint på bild men man kan ju ge det ett försök! 

Kommentarer
Postat av: Vera

avundsjuk. :)

dom har skitfina gummistälvar på åhlens, rosa med vit snörning hela vägen. fab!

2008-05-27 @ 22:50:50
URL: http://morningsound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0