Slurring The Rhythms

Gårdagens eftermiddag bestod av en matte lektion där hälften av klassen skolkade och vi som var kvar satt bara och skrattade hela tiden. Det var galet roligt! Sen åkte jag, Joss och Vera till centralen och gick runt och kollade i affärer på Drottning gatan. Joss säger någonting som jag inte hör och Vera ställer sig och gallskriker utanför Souk och alla vände sig om för och kolla så att hon inte blev knivskuren eller rånad! Men det som faktiskt hände var att en kille från Snook gick förbi. Haha, gissa om jag och Joss skrattade! 
     Kvällen blev lugn, grillat med familjen, pratat och Sex and the City. Valborg är överskattat! Nu verkar det som om vi ska åka till Gustavsberg och köpa blommor och jord, gissar att jag får hjälpa till att plantera också! Men det är lugnt för mig,  känner inte för att göra någonting speciellt, måste bli helst frisk och utvilad till på fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0