Summerbreeze

Oj, vad taggad jag är på alla roligheter som ska hända i sommar! Det blir ju Italien nu i Juni, 9 el. 10 juni, kommer inte ihåg. Då blir det Alghero, en stad på Sardinien. Ska hälsa på mina älskade italienska vänner med familjen. Sen blir jag hemma någon vecka innan jag åker till Peace and Love, bokade precis tåg biljetten dit. Oj, vad kul det kommer att bli tjejer! Tälta, inte duscha, inte sminka sig, bra musik, cider, knappt någon mat, härliga människor, underbara vänner kan man önska sig något mer? 
     Sen ska mamma och Mattis till Gotland men jag vet inte om jag vill följa med. Vet inte om det blir så kul på Tofta, party ställe, en vecka med familjen. Men vi får se. Sen ska jag också med Lia och hennes familj till Grekland, blir antagligen någon vecka i juli antagligen. Kommer bli sjukt kul! Lia och jag sitta på stranden och dricka drinkar hela dagen, sen blir det nattklubbar! Kommer att bli galet! Efter det har jag inget mer planerat, funderar på att dra med någon trevlig flicka till Köpenhamn och hälsa på Christian, skulle vara grymt kul! Funderar också på att ha fest hos min käre far, men den här gången utomhus, så att inga glasrutor går sönder. Så då blir det att dra upp partytältet, bra musik och trevliga människor. Tänkte kanske att det skulle vara Disney-tema, förstår nu vad kul för de som åker båt utanför huset och ser en massa Disney figurer ramla omkring på gräsmattan? Haha! Men vi får se hur det blir med temat, tror inte att alla skulle uppskatta det lika mycket som jag skulle göra som den Disney-nörd jag faktiskt är! 

image51



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0