"Tuff utanpå, men liten och sårbar inuti"

Fullt upp ända sen igår kväll. Satt hemma och pluggad (en fredag!!! Oj, vad duktig jag är!) när min käre vän Johan frågade om jag inte ville med på en fest i Sätra. Jag hade inget planerat så jag följde med, blev otroligt lyckat faktiskt! Träffade en massa snälla människor, speciellt Thomas och Louise som jag umgicks med mycket. Kvällen innehöll dans, MASSA skratt, klättring i berg, Louise blodiga hand, en otroligt rolig resa hem och en mysig promenad i månskenet med Alex. 
     Idag var det dop i Stora Sköndalskyrka för min kusins barn Elin. Hur söt som helst! Med långt rufsigt svart hår. Det var jättekul att träffa släkten, händer inte så ofta. Blir bara på sådana här tillställningar, men man märker vart ifrån man fått vissa delar, t.ex. min otroligt dåliga humor! Mår fortafarande dåligt efter gårdagens drick intag. USCH! Men det kanske är värt det? Nu väntar jag på ett samtal från en kompis som jag kanske ska träffa, annars blir det bara lugn hemma kväll, kanske en tripp till Danderyds sjukhus, Monas dotter ligger där. Men inget planerat här inte! 

Kommentarer
Postat av: Alex

Livia vadå mysig promenad? Eller okej de va jätte mysigt men de va akut fylle promenad från början! ;)

puss

2008-05-25 @ 21:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0