Vattenkrig, mygg och pepparkaksgummor

Helt underbar dag i solen, vattenkrig med lillebror på bryggan efter att Elias var helt dygnsur kom pappa och hällde en hel hink havsvatten över mig! Nästan läst klart boken som ska vara klar till på måndag också SKÖNT! 
     Av gårdagen bjöds myggor, solsken, tipspromenad och kolla hur insjön i Nacka mår. Det vi skulle göra var trist, men hade ju så underbart sällskap! I kväll blir det middag i Rålis med en del av det underbara sälskapet, Vera, Joss några av deras kompisar och kanske några av mina kompisar! Vi ska bara umgås och ha allmänt roligt, som vanligt med dem två! Tills dess ska jag tvätta håret, klä på mig och försöka läsa ut min bok. Men har ju fyra timmar på mig, så det lär jag hinna! Har fått en massa färg av alla mina utedagar nu! Varit ute i tre dagar nu. Vänta bara tills jag kommer hem från Italien, kommer se ut som en pepparkaksgumma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0