Den oändliga vandringen

Jag var hemma hos Clara igår, vi åt middag och kollade Narnia, Prince Caspian. Efter filmen vet vi inte vad vi ska göra och jag kom den bra ideén "ja vet! vi går hem till mig". Nu är det så att Clara bor vid Gullmarsplan och jag bor i Nacka, inte Sickla Nacka utan vid Boo Gård, det är ungefär 1,5 mil om man kör motorvägen med bil men eftersom vi inte kunde gå motorvägen fick vi gå andra vägar så det blev mycket längre. Vi började gå vid 8 och hade hur kul som helst på vägen, gick och pratade en massa och så, sen på vägen blev vi så tröstiga men ingenting var öppet så vi gick och sög på istappar för att få vatten, haha! Hela den här vandringen gick bra tills vi hade kommit över Skurubron, det var så otroligt jobbigt då, vi ville helst bara lägga oss i en snödriva och somna, vid 12 tiden kom vi hem till mig, då hade vi gått i 4 timmar. Men nu har jag klarat ännu ett av mina mål innan jag fyller 18, känns bra!




Så idag fortsatte vi med vårat friluftsliv och var ute och åkte pulka i snön och sen åt vi korv ute i snön och kylan, riktigt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0