Twilight



Vet inte vart jag ska börja, såg smygpremiären av Twilight igår kväll med Amanda. Var helt säker på att jag skulle bli besviken eftersom jag har läs boken, men icke! Den var SÅ bra, helt fantastiskt vill se den igen, nu! Var helt lyrisk hela buss resan hem på kvällen, satt och lyssnade på bra musik och log som ett fån. Ett måste för alla! 
När jag kom hem vid halv 1 så fortsatte jag att läsa den fjärde boken i serien till 2 tiden. Får ju hela tiden göra avbrott när jag läser eftersom det kommer in massa skolböcker jag måste läsa också. 
Så jag sov 4 timmar ungefär, har haft en lektion i skolan sen ett prov på hela Afrikas historia, nu ligger jag hemma och ska sätta på en film och sova lite. Är så trött! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2008-11-23 @ 12:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0