Utmanad

Jag blev utmanad av tora
Regler:
Sätt in dessa regler & länka gärna den som utmanade dig.
Berätta 8 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 8 st i slutet av inlägget igenom att skriva deras namn och länka dom.
Låt dom få veta att dom är utmanade!

1.  jag längtar galet till Twilight premiären
2.  för några dagar sen var jag i Paris
3.  jag älskar att bestämma
4.  jag har två småbröder som heter Elias
5.  jag hatar fisk
6.  jag har alltid hatat matte
7.  jag ligger dessutom efter i matten
8.  jag har så tråkigt just nu så jag gör faktiskt det här ;)


jag skickar utmaningen vidare till:  vera , anna, hanna, joss, maria, antonia, marika och antonia och felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0