Vänner

I morse vaknade jag av att jag fick sms och min mobil vibrerade och insåg att jag skulle vara i skolan då. Men jag skulle missa första lektionen och hade arbetstid nästa så jag slog ihop mig med Marta i Slussen så satt vi på ett fik på Götgatan i 2 och en halv timme och bara snackade skit, helt underbart! 
Senare slog jag och Marta ihop oss med Anna och Tora som vi satt och pratade med hela lunchrasten innan vi fick gå skilda vägar till våra lektioner, som råkade vara den enda jag hade idag. 

Kommentarer
Postat av: Bertie

Vi pratade inte om skit, vi pratade om viktigheter! sådeså!

2008-11-11 @ 00:06:03
Postat av: Livia

Jo, det är klart vi gjorde men det var ju mkt skit också ;)

2008-11-12 @ 09:00:39
URL: http://ltulipa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0