Lost in the supermarket

"jag vet! Vi skickar ut ungar med karta och kompass i skogen och ser hur länge de klarar sig därute" - ngn dum person som kom på orientering! Det har jag gjort hela förmiddag i Hellasgården sen åkte vi tillbaka till skolan, hungriga, frusna och i myskläder och åt en stor lunch. 
  
Jag har också precis kollat på mitt schema fram till jullovet, det kom upp igår. Går till 16 nästan varje dag, vi ska starta med det ökända Afrika projektet här på Globala, vilket alla treor säger är en mardröm. Sista dagen innan jullovet ska vi ha så kallad debriefing, som är en form för att minska stressreaktioner efter trauman. Vänta här, vad säger det om projektet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0