Nightmare.

Jag har haft den värsta morgonen i hela mitt liv!
Först drömmer jag att någon ond man ska döda mig och säger att han ska döda mig genom att skära i min hud tror jag, men jag vill hellre bli skjuten så det känns mindre.
Sen vaknar jag av att mamma kommer in och inser att jag har ställt klockan en timme fel men jag hinner i alla fall precis till bussen, där inser jag att jag har glömt mitt busskort och bussen åker precis. Så jag springer hem igen och ringer pappa på vägen, så vår byggjobbare kommer och hämtar mig och skjussar mig till Orminge istället. Sen när jag går av tunnelbanan och hinner gå några meter innan jag halkar på något och min klack går av...
Nu har jag i alla fall lämnat in skorna och får hämta dem i eftermiddag och sitter på engelskan och pratar om McCain och Obama.

Kommentarer
Postat av: Bertie

HAHAH!! :D härligt!! hur hn du allt det där?

2008-10-24 @ 10:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0