Pictures of my life

Tora har precis fixat min blogg! 
Vad glad jag är! Jag satt och lekte för några månader sen och visste inte alls hur man gjorde och resultatet blev inte så lyckat, men nu är det ju hur fint som helst! Så tack Tora min söta vän! :) 

Vaknade imorse med världens huvudvärk så har bara legat hemma och kollat på film och har raderat en massa foton, hade 12 000 foton, och så många onödiga så nu är det bara 4 500 kvar, jag är riktigt stolt över mig själv, det tog flera timmar, men ändå så gjorde jag det! Så nu har jag frigjort en massa utrymme på min dator igen, som nästan var full och när pappa köpte den så hade han lagt till så mycket minne så han sa att det skulle vara svårt att fylla den, men ändå så lyckas jag med det ;) haha! men nu har jag massor igen :)  Har raderat minnen som jag helst vill glömma som har legat kvar som bild bevis på min dator, riktigt skönt att de är borta så man inte behöver komma att tänka på dem igen. 

Kommentarer
Postat av: tott

vad glad jag blev att du gillade det :P

2008-10-25 @ 17:31:31
URL: http://lillatora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0